Sitemap
- Home
- TLO fases
- Propedeuse
- Hoofdfase
- De leraar als pedagoog
- Module Verdieping Vakgebied
- Module Vakdidactiek
- Portfolio vakdidactiek en digitale geletterdheid
- Titelblad
- Voorwoord
- Samenvatting
- Inleiding Aanleiding Context
- Kenmerken van een goede didacticus (Slooter 2018)
- 1. Brede professionele basis
- 2 Vakinhoudelijk en vakdidactisch bekwaam
- 2.1 digitale geletterdheid
- 2.2 Vakdidactisch ontwerp onderbouwen
- 3 Professioneel profiel
- 4 Conclusie
- Bijlagen
- Bijlage 1: Lessenserie
- Bijlage 2: formatieve of summatieve toets
- Bijlage 3: Video opdrachten vakdidactiek
- Bijlage 4: DBE cyclus wat heb je gedaan in elke fase van je lesontwerp?
- Bijlage 5: zelfbeooordeling en peerbeoordeling
- Bijlage 6: practicum
- Bijlage 7: digitaal leerarrangement
- Bijlage 8: product voor mediawijsheid
- Bijlage 9: Studiewijzer fysische informatica
- Bijlage 10: vakdidactische themakarten
- Didactisch handelen
- Vakdidactiek media
- Bibliografie
- Portfolio vakdidactiek en digitale geletterdheid
- Module Keuze
- Afstudeerfase
- PDG
- TLO fases
- Propedeuse
- Hoofdfase
- Afstudeerfase Lio
- Scrapbook DO
- Scrapbook HB & PP
- Handelingsbekwaam (HB)
- Portfolio PP
- 1. inleiding
- 2. Opbouw van dit portfolio
- 3. Samenvatting
- 4. Visie op vak en onderwijs
- 5. Professionele identiteit en ontwikkeling
- 6. Professionele dialoog
- 7. Onderbouwing vanuit theorie en praktijk
- 8. Toekomstbeeld en professionele ontwikkeling
- 9. Conclusie
- 10. Kritisch op mijn eigen visie
- Kortom
- Slotstatement
- Bijlage Feedbackformulier
- AI generated podcast PP
- Bronnenlijst
- Disclaimer